Hogyan tudok rendelni?
Webáruházunk kizárólag online rendelést tud elfogadni, telefonon vagy emailben nincs lehetőség vásárlásra. Válaszd ki a megrendelni kívánt termékeket, amelyek így a kosaradba kerülnek. A kosár oldalon kattints a "Tovább a pénztárba" gombra, és el is kezdheted a fizetési folyamatot.
Szükséges regisztrálnom a rendeléshez?
A rendeléshez nem szükséges regisztrálni, de ha megteszed, számos előnyhöz juthatsz. Megtekintheted korábbi rendeléseidet, számláidat, és naprakész információkat kaphatsz akciókról és új termékekről.
Szállítási információk
A küldemények kézbesítése GLS csomagautomatába, GLS csomagpontra, vagy házhozszállítással történik. A szállítási időt a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, és a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. Szállítási idő várhatóan 2-4 munkanap, kiemelt időszakokban ez megnövekedhet.
Szállítási díjak
GLS házhozszállítás: 75 000 Ft alatt 1 990 Ft, 75 000 Ft felett ingyenes.
GLS csomagpont és csomagautomata: 75 000 Ft alatt 1 490 Ft, 75 000 Ft felett ingyenes.
MPL házhozszállítás: egységesen 2 490 Ft, ingyenes kiszállítás nincs.
Komplett kerékpárok kiszállítása MPL-lel: 16 000 Ft/db, 300 000 Ft felett ingyenes.
Fizetési módok
Webshopunkban bankkártyával vagy utánvéttel fizethetsz. Az utánvét díja 490 Ft.
Garancia és vásárlástól való elállás
Bármilyen probléma esetén ügyfélszolgálatunk rendelkezésedre áll nyitvatartási időben. Minden vásárlónk 14 napos elállási joggal rendelkezik, amelyet írásban jelezhetnek felénk. Hibás termék esetén kellék- és termékszavatosság, valamint jótállási jogok is érvényesíthetők.
Milyen előnyei vannak a személyes átvételnek?
Személyes átvétel esetén üzletünkben bankkártyával, készpénzzel és komplett kerékpárok esetén SZÉP kártyával is fizethetsz. Ezen felül, ha komplett kerékpárt vásárolsz, a személyes átvétel során szakértő kollégáink beállítják azt számodra.
Hogyan értesülök a rendelésem állapotáról?
Minden rendelést követően visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelés részleteivel. A szállítás előtt külön értesítést is kapni fogsz a várható kézbesítési idővel, és lehetőséged lesz egyeztetni a szállítással kapcsolatban a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Mit tegyek, ha részletesebb információra van szükségem egy termékről?
Termékeink részletes leírással rendelkeznek a termékoldalon. Ha további kérdésed van, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre, ahol szívesen válaszolunk minden felmerülő kérdésre.
Ügyfélszolgálati elérhetőség
Ügyfélszolgálatunk keddtől péntekig elérhető 10:00 és 18:00 óra között, szombaton 10:00-14:00. Kérdés esetén kérjük, fordulj hozzánk bizalommal a megadott elérhetőségeinken.